تو فقط زهرا باش

" جهاد زیبای من در خاکریزی به نام خانه، برای فتح الفتوحی به عظمت " لتسکنوا الیها

تو فقط زهرا باش

" جهاد زیبای من در خاکریزی به نام خانه، برای فتح الفتوحی به عظمت " لتسکنوا الیها

مشخصات بلاگ
تو فقط زهرا باش

من از آن روز که در بند توام، آزادم

شادمانم که به دست تو اسیر افتادم




آیه " وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً " به وضوح و صراحت کامل داره میگه تمام هویت من به عنوان یک انسان از نوع زن در این تعریف شده که همسرم در کنار من به آرامش برسه..

حتی حضرت زهرا (س) هم بخشی از مقاماتش به این دلیل بود که ازدواج کرد و در رویارویی با مشکلات زندگی مشترک، موفق شد به عنوان همسر یک مرد، او را در خانه اش به آرامش برساند. همانطور که در کلام حضرت امیر (ع) هست که به صراحت میفرمود: " وقتی به خانه می آمدم و به چهره زهرا نگاه می کردم تمام غم و اندوهم برطرف می شد." و در جای دیگری فرموده-اند: " دائماً به او می نگریستم و از دلم غم و اندوهها زدوده می شد. "

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

شاید دختر

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۵، ۰۶:۱۵ ب.ظ

امروز رفتیم سونو.. جواب سونوگرافی که نشون میده بچه سالمه.. الحمدلله

البته غربالگری هم بود.. اینم نشون داد جنین مشکلی نداره

قبل من یه خانوم رفت داخل.. همسر اونم طلبه بود

از دکتر پرسید میتونه صدای قلبش رو ضبط کنه

دکتر گفت نه.. واس چی میخوای

من که از بیرون صداشون رو میشنیدم.. شنیدم که خانومه گف پدرش میخواد

گف خب بگین بیان پشت در صداشو بشنون

هیچ چی دیگه.. من که تصمیم داشتم صدای قلبش رو ضبط کنم و یادگاری نگه دارم،بدجوری خورد تو ذوقم

اون خانومی هم که برگه سونو رو تایپ میکرد.. از دکتر پرسید جنسیتش معلوم نیس

گفت چرا دختر بود

بعدش من رفتم.. قبل اینکه برم تو،ضبط صوت گوشی رو روشن کردم

رفتم داخل و دکتر گف همه چی نرماله..

 صدای قلبش هم ضبط شد 

خانومی که بیرون بود.. بهم گف قبض اشتباهه.. ببرید پایین درستش کنن.. منم تا برگردین جواب رو آماده میکنم

ما رفتیم پایین و برگشتیم جوابو گرفتیم.. بردیم بیرون خوندیم دیدیم جنسیت رو ننوشته

برگشتم از خانومه پرسیدم جنسیت جنین مشخص نبود؟؟

گف مگه ننوشتم.. گفتم نه چیزی نبود.. گف از دکتر بپرس ببین یادشه

از دکتره پرسیدم گفت چن وقتت بود.. گفتم 15 هفته و 5 روز

گف دختره

گفتم قبل منم یکی اومد تو،اونم دختر بود برا ما هم دختره؟

گفتن اره دختر بود

فعلا که شک دارم.. اخه یکی رو که دکتر الان داره نیگا میکنه و میگه دختره،بعدا پسر به دنیا میاد

فک کن حالا یادش هم نباشه.. یعنی معلوم نباشه یادش بود یا نه

برا ما فرقی نداره دختر باشه یا پسر.. مهم اینه سالم و صالح باش.. همین

خداجونم شکرت،بابت همه چیزایی که لایقش نبودم و بهم دادی

  • زهرابانو

نظرات  (۱)

  • خانه سلامتی
  • امام جعفر صادق (ع):عدالت از آبی که شخص تشنه به آن می رسد،شیرین تر است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی