تو فقط زهرا باش

" جهاد زیبای من در خاکریزی به نام خانه، برای فتح الفتوحی به عظمت " لتسکنوا الیها

تو فقط زهرا باش

" جهاد زیبای من در خاکریزی به نام خانه، برای فتح الفتوحی به عظمت " لتسکنوا الیها

مشخصات بلاگ
تو فقط زهرا باش

من از آن روز که در بند توام، آزادم

شادمانم که به دست تو اسیر افتادم




آیه " وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً " به وضوح و صراحت کامل داره میگه تمام هویت من به عنوان یک انسان از نوع زن در این تعریف شده که همسرم در کنار من به آرامش برسه..

حتی حضرت زهرا (س) هم بخشی از مقاماتش به این دلیل بود که ازدواج کرد و در رویارویی با مشکلات زندگی مشترک، موفق شد به عنوان همسر یک مرد، او را در خانه اش به آرامش برساند. همانطور که در کلام حضرت امیر (ع) هست که به صراحت میفرمود: " وقتی به خانه می آمدم و به چهره زهرا نگاه می کردم تمام غم و اندوهم برطرف می شد." و در جای دیگری فرموده-اند: " دائماً به او می نگریستم و از دلم غم و اندوهها زدوده می شد. "

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زندگی سخته

پنجشنبه, ۹ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۲۷ ب.ظ

من همسرجان رو از ته ته دلم دوست دا رم

میدونم که ایشون هم به من همچین حسی دارن

ولی...

گاهی حس میکنم آقایی از بنده ناراحتم.. هیچ وقت بهم نگفته ناراحته ولی غیر مستقیم یه چیزایی میگه

دیشب راجع به یکی حرف میزد و میگفت یه آقایی بهشون میگفته زن ها اول زندگی آدمو درک میکنن و با زندگی طلبگی و بی پولی هاش می سازن ولی بعد چند سال زندگی خودشون رو با بقیه مقایسه میکنن

مثلا میگن فلانی رو می بینی.. همزمان با ما زندگی مشترکشان رو شروع کردن ولی حالا اونا چی دارن و ما چی داریم

به آقایی گفتم خودت منو میشناسی و میدونی همچین آدمی نیستم

گفت منظورم  تو نبودی

بعدش ادامه داد:حالا اون اقائه دوست دختر داره

پرسیدم واسه چی؟؟؟

گفت خب خانومش نمیتونه بفهمه یه مرد علاوه بر نیازهای جنسی به چیزای دیگه ای هم نیاز داره

اینجا بود که حس کردم غیر مستقیم میخوان یه چیزی رو بهم بفهمونن

بعد گفتم بازم این دلیل نمیشه مرده با یه دختر دیگه حرف بزنه

حرفمو تایید کرد و ادامه داد من فقط خواستم یاد آوری کنم که یه زن باید وظیفه خودش رو بدونه

این حرف ذهنمو درگیر کرد

من چی کم گذاشتم؟؟؟

مرد جنس مخالف زنه.. ما شناخت زیادی ازشون نداریم و به نظرم خود مرد باید مستقیم نیازش رو بگه

ولی دقیقا همون طور که من نمیتونم مستقیم بگم چی میخوام پس نباید چنین انتظاری از همسرجان داشته باشم

تو نت کلی گشتم و یه چیزایی هم پیدا کردم ولی منظور دقیق اقاییم چی بود نمیدونم

هیچ مردی مثل اقاییم تو دنیا پیدا نمیشه واقعا تکه

من مردونه پای زندگیم میمونم و اونو می سازمگ

  • زهرابانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی