تو فقط زهرا باش

" جهاد زیبای من در خاکریزی به نام خانه، برای فتح الفتوحی به عظمت " لتسکنوا الیها

تو فقط زهرا باش

" جهاد زیبای من در خاکریزی به نام خانه، برای فتح الفتوحی به عظمت " لتسکنوا الیها

مشخصات بلاگ
تو فقط زهرا باش

من از آن روز که در بند توام، آزادم

شادمانم که به دست تو اسیر افتادم




آیه " وَمِنْ آیَاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْوَاجًا لِتَسْکُنُوا إِلَیْهَا وَجَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَرَحْمَةً " به وضوح و صراحت کامل داره میگه تمام هویت من به عنوان یک انسان از نوع زن در این تعریف شده که همسرم در کنار من به آرامش برسه..

حتی حضرت زهرا (س) هم بخشی از مقاماتش به این دلیل بود که ازدواج کرد و در رویارویی با مشکلات زندگی مشترک، موفق شد به عنوان همسر یک مرد، او را در خانه اش به آرامش برساند. همانطور که در کلام حضرت امیر (ع) هست که به صراحت میفرمود: " وقتی به خانه می آمدم و به چهره زهرا نگاه می کردم تمام غم و اندوهم برطرف می شد." و در جای دیگری فرموده-اند: " دائماً به او می نگریستم و از دلم غم و اندوهها زدوده می شد. "

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

زندگی اسونه

دوشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۰۵ ب.ظ

اره زندگی آسونه.. اگه به خودمون سخت نگیریم زندگی آسونه

اون روز با همسرجان در مورد اون قضیه صوبت کردیم.. و فهمیدم آقایی واقعا منظورش من نبودم

آقایی فقط به این دلیل به من مشکل اونا رو گفته بود که بدونم همچین اتفاقی ممکنه برای ما هم بیفته.. چه از طرف من و چه از طرف ایشون

آقایی گفت که نمیخواد رابطه مون بعد تولد بچه مث اونا شه

تقریبا میشه گفت یه هشدار بود قبل انفجار بمب

ماشین مون که یه هفته هم نیس خریدیمش خرابه

همسر جان نشسته بود و داد غصه می خورد

بهش گفتم بیخیال.. گفت ولی ما به ز ور وام اون  رو خریده بودیم

الان یه میلیون خرج داره..

یه خورده آروم نشستم کنارش چون خودش گفته مردا تو این مواقع نیاز دارم تو سکوت مطلق باشن و برن تو غار تنهاییشون

بعد آقایی بلند شد و گفت مهم نیس حتما این صلاح بوده

شب که از حوزه میومد شیرینی گرفته بود.. شیرینی خراب شدن ماشین

تو یه برنامه تلویزیونی به اسم دوطرفه دیدم که می گفتن آدم هر نمره ای به شریک زندگی اش میده؛ در واقع نمره خودشه

مطمئن بودم نمره همسر جان زیسته.. ولی به نمره خودم شک داشتم

آقایی که اومد ازش پرسیدم نمره من چنده؟

گفت مگه من استادتم؟؟

گفتم نه منظورم نمره ام به عنوان یه همسره

گفتن 20

نمره من 18 هم نیس.. آخه همش دلتنگ حاج آقا میشم و اینو بهش میگم

برا آقایی سخته که میدونه من از دوریش اذیت میشم ولی نمیتونه کاری کنه

من باید تحملم رو زیاد کنم و هیچی به حاجی نگم

  • زهرابانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی